Fake Followers
To παρακάτω άρθρο το διαβάσαμε στο suit.gr . Παρουσιάζει δε μεγάλο ενδιαφέρον για να κατανοήσουμε τις τεχνικές και τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούν οι marketers προκειμένου να προκαλέσουν το ιδανικό buzz στην αγορά... Προσοχή λοιπόν στις κακοτοπιές !!!
Πάταγο έκανε το hashtag #FakeFollowersGR στο twitter στα μέσα Αυγούστου, αποκαλύπτωντας το πόσους ψεύτικους λογαριασμούς έχει κάθε χρήστης στο twitter που τον ακολουθούν.
Έτσι, αρκετά γνωστά accounts είχαν ένα μεγάλο αριθμό από fake accounts που τους ακολουθούν, το οποίο είναι μια ένδειξη (και μόνο ένδειξη) ότι κάποιος marketer χρησιμοποίησε αμφιβόλου αποτελσματικότητας τεχνικές για να δείχνει πως ο λογαριασμός είχε μεγαλύτερο κοινό απ’ ότι πραγματικά είχε.Πάταγο έκανε το hashtag #FakeFollowersGR στο twitter στα μέσα Αυγούστου, αποκαλύπτωντας το πόσους ψεύτικους λογαριασμούς έχει κάθε χρήστης στο twitter που τον ακολουθούν.
Κάθε ανάλυση λογαριασμού δίνει τρεις αριθμούς: ποσοστό ψεύτικων λογαριασμών, ποσοστό ανενεργών λογαριασμών και ποσοστό ενεργών λογαριασμών.
Η δημιουργία fake accounts, ακόμα και σε ποσοστό 10% – 20% είναι ύποπτη γιατί είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήθηκαν οι fake λογαριασμοί όταν ο λογαριασμός λανσαρίστηκε προκειμένου να ακολουθήσουν και οι πραγματικοί λογαριασμοί.
Θυμάστε ένα αντίστοιχο θέμα για αγορά fans στη σελίδα σας στο Facebook; Φανταστείτε να μην έχετε αποκτήσει τους fans μέσα από ενέργειές σας αλλά μέσω direct αγορά και να κυκλοφορήσει αυτό…